Pazartesi, Mart 03, 2014

İnsan Olmak

 
İnsanı tarif edebilir misiniz ? Nasıl bir yaratıktır ? Neyle beslenir ? Ne yapar ? Hangi duygular ile hareket eder ? İyi ve kötü insan nasıl olunabilir? Hangi insanlar aklınızın ve gönlünüzün nefretle dolmasını sağlar? Ben hayatım boyunca olduğum gibi görünmeye çalıştım. Olmak istediğim veya oldurulmak istenildiği gibi olamadım, olmadım...Saygı duymayı , değer vermeyi bile beceremeyen , egosu yüksek , ruhsal çakrası düşük, kendini beğenmiş , her türlü yetenek ve kabiliyetten uzak, anlayışsız , insancık kırıntısı da olmadım, olmayacağım. Neden bunları yazıyorum çünkü yaşama devam ederken içsel dünyamızı zaman zaman kontrol etmek ve yapabileceğimiz olumsuz davranışların , eylemlerin, uzun ve orta vadede kendimi ve çevremi geri dönüşü olmayacak şekilde üzmemesi adına, eleştirmek , doğru yolu bulmak durumundayım. Hepimizde öyle. İnsanın vicdanı ve ruhu olmalı ki nefes aldığı sürece iyilikler onunla olsun. Olmayanı ve olduramayanı da Allah affetsin.
 
Alper PAMİR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder