Cuma, Şubat 07, 2014

KALEMİN YAZDIĞI

Uzun seneler süren koşuşturmanın ardından gelen sakinlik... 6 Ocak 2014 tarihinde başladı... Arkama baktığımda hayat denen o koşuşturmanın içinde o kadar çok ıskaladığım, ıskaladığımız şey var ki aslında. Biraz nefes almaya başladığınızda bu gerçeklerle karşılaşıyorsunuz. Hiç alışık olmadığınız bir yaşam döngüsünde, ne yapacağınızı, nereden başlayacağınızı bilemiyorsunuz. Bir yerden başlamak gerek dedim ve yazmaya karar verdim. ''Biraz Benden Biraz Senden'' Kim okur ? Kim paylaşır ?  bilemiyorum. Benden olan bir yaşam kesiti, anısı , sizde de olabilir veya yaşayabilirsiniz. Kim bilir ? Belki aynı şeyleri düşünürsünüz , belki kaderinizde o anı yaşamakta olabilir...
İşten ayrıldıktan sonra herkes bana aynı soruyu sordu '' Pişman mısın ? ''  Evet , arkadaşlarımın özellikle yöneticiliklerini yaptığım arkadaşlarımın beni bu kadar çok sevdiklerini, sevebileceklerini hiç düşünmemiştim . Ayrılık anı geldiğinde ailenin bir büyüğü, abisi . babası uzağa gidiyormuş da hiç dönmeyecekmiş gibi sevgisini gösteren o arkadaşlarımdan ,telefonla arayıp ''Abi'' diyen o sevgili arkadaşlarımdan ayrılmak beni inanılmaz üzdü. Aile gibi olmuşuz aslında hiç birimiz farkında değilmişiz. O koşturma içersin de ben herkese dokunmuşum ,onların bir parçası olmuşum, onlarda benim. Bu kadar aksi bir adam olan ben,  demek ki doğru işler yapmışım , başarılı olmuşum...Hiç bir taktir sertifikası veya başarı  kupasını buna değişmem...

Hayat ve yaşamak mücadelede etmek oldu benim için hep.1988 senesinde Babamı kaybettikten sonra ergen olarak o mücadeleye başladım...hala da o mücadelenin içindeyim. Yaşadıklarımı, yaşadığımı,yaşayacaklarımı, hayata dair karalamalarımı aktaracağım bugünden itibaren.

'' Ummadığın anda kapını çalan ,umduğun gibi olmasa da kapının çalmasını sabırla bekle . ''

Alper PAMİR

3 yorum:

  1. Kalemine sağlık, sadık bir takipçin olacağım ! :)

    YanıtlaSil
  2. Harika sen yazmaya bizde okumaya devam :))

    YanıtlaSil
  3. Bunca yıllık iş hayatında her insandan biraz dem aldın ,ve simdi servis zamanı gelmişte geçiyor be abi.Sen sunki biz içmeye başlayalım şöyle Erzurum usulü demli bir çay...Yüregimi ısıtan kalemine sağlık...

    YanıtlaSil